Ashkelon Beach

12 mei 2017 - Maslul, Israël

Daar zijn we weer :)

Vorige week donderdag waren we een dag vrij. Gezellig met ons vijven zijn we naar het strand gegaan in Ashkelon. We waren uitgestapt op het station en dachten even te gaan lopen. Achteraf was dit wel een half uur lopen, maar goed, dat was het waard. Want het was prachtig weer, we liepen een soort heuvel af en zagen van een verre afstand de zee al schitteren; helderblauw water, palmbomen. Eenmaal aangekomen hebben we uiteraard even gezwommen, foto's gemaakt en genoten in het zonnetje van het prachtige uitzicht. Aan het eind van de dag gingen we weer terug naar ons huisje, ondertussen was het al behoorlijk afgekoeld dus we waren blij dat we weer in ons huisje waren.

Vanaf vorige week vrijdag heb ik 6 dagen achter elkaar gewerkt, dus gister was ik een dagje vrij met Hendrik-Jan. We zijn samen op de fiets naar Ofakim geweest en daar is Hendrik-Jan naar de kapper geweest. We hebben wat winkeltjes bekeken en hebben daarna even ergens gegeten. In de middag weer naar huis gegaan, in de hoop dat het zwembad nu toch eindelijk open was, maar dat was niet zo, helaas.

De afgelopen dagen was het erg warm, je kon beter binnen zijn als buiten. Daar heb ik zelf wel even aan moeten wennen, want je kon eigenlijk niks doen. Alleen een beetje voor de airco hangen. Maar ja, wij wouden mooi weer en dat is er gelukkig :)

Zondag hoop ik met Elaine naar Eilat te gaan voor 4 dagen. We hebben besloten om de zondag op zaterdag te houden hier, omdat het hier dan sjabbat is en wij veel meer het idee van zondag hebben op sjabbat.

Daar zal ik volgende week een blog over schrijven. Bye Bye :)